
برای طراحی نقشه محصول نیاز درک دامنه پروژه دارد
بنابراین باید تمامی قابلیت ها و امکاناتی که نیاز است سایت داشته باشد را قبل از شروع طراحی ظاهر بصری تنظیم کنیم
ما پس از بررسی بازار باید پرسونای کاربران را ترسیم کنیم تا بتوانیم از طریق همدلی با کاربر هدف محصول را آنگونه طراحی کنیم که کاربران میپسندند و حاضرند برای آن هزینه کنند؛ درک صحیح کاربر مهمترین عنصر طراحی تجربه است.
برای طراحی نقشه محصول نیاز درک دامنه پروژه دارد
بنابراین باید تمامی قابلیت ها و امکاناتی که نیاز است سایت داشته باشد را قبل از شروع طراحی ظاهر بصری تنظیم کنیم.
قدم بعد طراحی جریان کاربر بر روی صفحات است اینکه کاربر برای رسیدن به هدفی خاص از چه مسیری عبور میکند.
در این بخش ارتباط صفحات و عناصر طراحی با یکدیگر و نحوه عملکرد قابلیت ها بررسی و تعریف میشود.
طراحی بصری خوب باعث کارایی بهتر محصول میشود. طراحی بصری قسمتی کلید در فرایند طراحی محصول است که امروزه کسب و کارها و حوزههای تجاری مختلف اهمیت این حوزه را درک کردهاند. احساس و رنگ محصول، نوشتهها و جاذبههای بصری، و تمامی عناصر طراحی شده باید بگونهای باشد تا کاربر از محصول تجربه نو و منحصر بفردی داشته باشد و به این ترتیب رغبت بیشتری برای تعامل با محصول داشته باشد.
طراحی نمونههای اولیه محصول را زنده میکند و با تست قابلیت استفاده، ما را قادر میسازد تا نگاهی دقیقتر به فرایندها بیاندازیم و بسنجیم که چه میزان به اهدفمان نزدیک شدهایم
